ضد شیطان پرستی

ضد شیطان پرستی

سلام ورودتان را به این وبلاگ خوش آمد می گوییم .
ضد شیطان پرستی

ضد شیطان پرستی

سلام ورودتان را به این وبلاگ خوش آمد می گوییم .

از موسیقی تا جادو

از موسیقی تا جادو ؛شیطان پرستی در ایران (3)

از موسیقی تا جادو ؛شیطان پرستی در ایران (3)
شیطان‌پرستی در ایران موضوعی است که به ویژه در سالهای اخیر سخنان بسیاری درباره آن مطرح شده و اخبار زیادی از دستگیری طرفداران آن انتشار یافته است اما واقعیت چیست؟، آیا ما شیطان‌پرستی داریم؟

لباس و زیورآلات

لباس های گروه های متال یا گروه های شیطانی دارای لوگوی گروه های موسیقی متال یا نشانه های معروف فرقه های شیطانی مانند پنتاگرام، صلیب برعکس، 666 و... می باشد.

این لباس ها از خارج از کشور، مثلا از دبی یا ترکیه وارد ایران شده و توسط تعداد خاصی فروشنده لباس که کار اصلی آنها فروش این لباس ها می باشد، به فروش می رسد.

فروش این لباس ها با توجه به این که محدودیت های زیادی برای دسترسی به آنها در داخل وجود دارد، برای فروشندگان سودآور می باشد. لباس گروه های شیطانی معمولا به رنگ سیاه بوده و به صورت تی شرت و شلوار تنگ و چسبان می باشد.

کفش پسران به صورت پوتین و دختران به صورت چکمه های چرمی با ساق های بلند است. کفش های غیرپوتین نیز به صورت یک لنگه قفل و یک لنگه کلید نیز است.

در بین آرایش ها معمولا آرایش و میکاپ به شکل تیپ جنس مخالف دیده می شود، مثلا در مورد مو، پسران مانند دختران و دختران مانند پسران آرایش می کنند.

زیورآلات

زیورآلات مورد استفاده جوانان علاقه مند به صورت انگشتر تک بند یا تمام بند، انگشترهای اسکلتی، گردنبند، لب گیر، دستبند یا مچ بندهای چرمی، دستبندهای تیغ دار، لنزهای چشمی شیطانی، گوشواره و... است.

این انگشترها معمولا دارای جنس نقره و به شکل علائم شیطانی یا علائم و لوگوی گروه های شیطانی و یا علائم اسکلتی و وحشتناک می باشد که معمولا به شکل الهه های شیطانی هستند.

این زیورآلات عمدتا توسط فروشندگان اجناس نقره در کشور به فروش می رسند و معمولا مغازه های خاصی اقدام به فروش آنها می کنند.

لازم به ذکر است که بیشتر فروشندگان با آگاهی قبلی اقدام به فروش این لباس ها یا علائم می کنند و تنها عده کمی از آن آگاهی ندارند، چرا که به مرور زمان فروشندگان در تماس با خریداران، آنها و گرایشاتشان را خواهند شناخت.

عده ای از این فروشندگان گاه حتی از مشتریان خود سفارش ساخت علائم خاص یا خرید لباس با فرم های خاص را نیز دریافت می کنند. البته تعدادی مغازه خیاطی نیز وجود دارند که با دستگا ه های کامپیوتری خود علائم و نشانه ها یا کلمات و لوگوهای خاص را روی لباس مشتریان می دوزند.

آرایشگاه ها

در خارج از ایران و در کشورهای غربی، کلوپ های خاصی هستند که اقدام به میکاپ و آرایش های شیطانی می کنند. گاه این آرایش ها ساعت ها طول می کشد. کارشناسان در بررسی این تیپ ها و مدل ها به آنها زیبایی شناسی شیطانی می گویند که منظور آرایش به صورت هر چه زشت تر شدن می باشد.

در ایران در حال حاضر تعدادی آرایشگاه های زیرزمینی در این زمینه فعال هستند. مدل موی شیطانی در ایران فعلا به صورت موی خیلی بلند یا بدون مو (طاس) است. عده ای از جوانان علائم شیطانی را روی سر خود به صورت منفی و مثبت درمی آورند. در تیپ های شیطانی مدل مو، لباس، کفش و زیورآلات حتما باید با هم هماهنگ باشند، مثلا در مورد لباس، اگر لباس به جای تنگ بودن گشاد باشد از تیپ متال وارد تیپ رپ می شویم.

ادامه...

نظرات 1 + ارسال نظر


درود ...

زندگی بافتن یک قالیست
نه همان نقش و نگاری که خودت می خواهی
نقشه را اوست که تعیین کرده
تو در این بین فقط می بافی
نقشه را خوب ببین
نکند آخر کار
... ... قالی زندگیت را نخرند ... ...

از اینکه یکی از بینندگان وبلاگ زیبا و جالب شما هستم بسیار خوشحالم و امیدوارم همیشه موفق و پیروز باشید.

شاد شاد شاد باشید

اگه مایل به تبادل لینک هستید وبلاگ «کنگاور شهر تمدن و تدین» را با همین نام لینک کنید و اطلاع بدید تا با کمال میل وبلاگ زیبای شما را لینک کنم

بدرود ...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد